Opći uvjeti poslovanja
Ovi Opći uvjeti poslovanja odnose se na kupnju robe u web-shopu www.picasee.hr. Ovim Uvjetima se detaljnije uređuju prava i obveze prodavatelja i kupca.
Podaci za kontakt
Naziv web-shopa: www.picasee.hr
Operater: Student-eShop.cz s.r.o.
Adresa sjedišta: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Češka Republika
MBS: 01713396
PBS: CZ01713396
Društvo upisano u Sudskom registru trgovačkih društava Županijskog suda u Plzeň, odjeljak C, registarski uložak 28750
Telefon: +420 777 793 005
E-pošta: info@picasee.hr
Adresa za kontakt: Picasee.hr, Josefa Tomáška 1317, 337 01 Rokycany, Češka Republika
Radno vrijeme: 7:00 - 14:30
Prodavatelj se obvezuje odgovoriti na pisanu ili elektroničku poruku upućenu mu od strane kupca odmah, a najkasnije u roku od dva radna dana.
Informacije
Podaci o robi i cijenama specificirani od strane prodavatelja su obvezujući, osim ako se radi o očitoj grešci. Prikazane cijene uključuju sve poreze (npr. PDV) i pristojbe, osim troškova dostave.
Informacije o prihvaćenim načinima plaćanja nalaze se ovdje. Prodavatelj ne zahtijeva nikakve pristojbe u vezi s načinom plaćanja, osim plaćanja iznosa pouzeća.
Prihvaćanje ponude koja sadrži odstupanje ili dopunu, ne smatra se prihvaćanjem ponude.
Potvrda suglasnosti sa sadržajem ugovora sklopljenog u bilo kojem drugom obliku osim u pisanoj formi, koja sadrži odstupanja od stvarno ugovorenog sadržaja ugovora, nema pravne učinke.
Preuzimanje neželjene ponude od strane kupca ne smatra se prihvaćanjem ponude.
Dostava robe
Prodavatelj će robu dostaviti kupcu u cijelosti najkasnije u roku od 5 radnih dana od potvrde narudžbe, osim ako za pojedinu robu odredi drugačiji rok isporuke. Ako je u ponudi za određenu robu navedeno „na zalihi“, prodavatelj će robu otpremiti najkasnije u roku od dva radna dana. Kupac je dužan preuzeti i platiti robu. Kupcu se savjetuje da robu pregleda što je prije moguće po primitku.
Dokumente za robu, posebno porezne dokumente, potvrde i certifikate, prodavatelj isporučuje kupcu odmah nakon preuzimanja robe, a najkasnije dva dana nakon što je potrošač preuzeo robu.
Ako to kupac zahtijeva, prodavatelj će mu u pisanom obliku potvrditi opseg njegovih obveza iz odgovornosti za materijalne nedostatke te način na koji kupac može ostvariti svoja prava.
Cijena i način dostave - informacije se nalaze ovdje
Ako prodavatelj ne ispoštuje rok isporuke ili otpreme robe, dužan je isporučiti robu kupcu bez naknade za dostavu i odobriti mu popust od 10% na kupoprodajnu cijenu. Ovom odredbom se ne dira u ostala prava kupca.
Ako kupac ne ispuni svoju obvezu i ne preuzme naručenu robu u dogovorenom roku, dužan je platiti prodavatelju ležarinu za svaki dan kašnjenja u iznosu od 10 CZK, a najviše u iznosu od 300 CZK. Prodavatelj ima pravo prodati robu na odgovarajući način nakon što je o tome kupca na dokaziv način obavijestio e-poštom i ostavio mu novi, primjereni rok za preuzimanje naručene robe. Troškove ležarine i troškove neuspjele dostave robe zbog izostanka suradnje od strane kupca u neophodnom iznosu, prodavatelj ima pravo naplatiti od kupca uvećanjem prihoda od prodaje za ovaj iznos.
Otkaz narudžbe i odustajanje od ugovora
Kupac ima pravo na otkaz ugovora u roku od 21 dana od primitka robe ili posljednjeg dijela isporuke, bez obzira na način preuzimanje robe ili način plaćanja. Navedeni rok je namijenjen kupcu da se u primjerenoj mjeri upozna s prirodom, svojstvima i funkcionalnošću robe.
Kupac ima pravo odustati od ugovora u bilo koje vrijeme prije dostave robe.
Obavijest o raskidu/odustanku od ugovora kupac šalje ili predaje prodavatelju u roku od 21 dan. Kupac nije dužan navesti razloge odustanka/raskida ugovora. Radi jednostavnije komunikacije poželjno je u obavijesti o raskidu/odustajanju od ugovora navesti datum kupnje ili broj ugovora/fiskalnog računa, bankovne podatke i odabrani način povrata robe.
Prodavatelj je dužan, u roku od 14 dana od odustanka od ugovora, vratiti kupcu iznos primljene cijene robe i plaćene troškove isporuke ove robe, na isti način na koji je primio uplatu od kupca. Ako prodavatelj nudi više načina dostave predmetne robe, dužan je kupcu nadoknaditi najjeftiniji od ovih načina dostave. Najkasnije u istom roku, kupac je dužan kupljenu robu poslati ili predati prodavatelju. Roba mora biti vraćena prodavatelju (ne pouzećem) kompletna, po mogućnosti u izvornom pakiranju, i ne smije pokazivati znakove istrošenosti ili oštećenja. Trošak povrata robe snosi kupac.
Prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što mu kupac preda robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju.
Ako je vraćena roba oštećena zbog nepoštivanja obveza od strane kupca, prodavatelj ima pravo od kupca zahtijevati naknadu zbog umanjenja vrijednosti robe i prebiti iznos naknade s iznosom vraćenog novca.
Iznimke: Pravo na raskid/odustanak od ugovora ne može se primijeniti na ugovore o isporuci digitalnog sadržaja ako isti nije isporučen na materijalnom mediju, niti na ugovore o pružanju usluga, u oba slučaja pod uvjetom da je promet dobara izvršen uz prethodnu izričitu suglasnost kupca prije isteka roka za odustanak odnosno raskid ugovora; dalje, ovo pravo ne može se primijeniti na ugovore o isporuci usluga ili dobara (uključujući alkoholna pića) čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu, neovisno o volji prodavatelja; niti na ugovore o isporuci robe prilagođene po želji kupca ili za njegovu osobu, niti na ugovore za robu koja je podložna brzom kvarenju, za robu koja je nepovratno pomiješana s drugom robom ili izvađena iz zatvorenog pakiranja i ne može se vratiti iz higijenskih razloga; niti na ugovore o isporuci audio ili video zapisa ili računalnih programa, ako je kupac otvorio njihovo originalno pakiranje; niti na ugovore o dostavi novina, časopisa ili drugih periodika; niti na ugovore o smještaju, prijevozu, opskrbi ili slobodnovremenskim aktivnostima u određenom roku, niti na ugovore sklopljene na temelju javne dražbe u skladu sa zakonom kojim se uređuju javne dražbe.
On-line obrazac za odustanak od ugovora nalazi se ovdje.
Prodavatelj ima pravo na raskid ugovora u bilo koje vrijeme prije dostave robe, ako objektivno nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku primjerenom s obzirom na postojeće okolnosti zbog razloga na strani treće osobe, i/ili ako se uspostavi da je kupac prekršio prethodno sklopljeni ugovor s prodavateljem.
Dalje, prodavatelj upozorava kupca da ugovor nije valjan ako postoji opravdana sumnja u stvarni identitet kupca, ili u slučaju očitih pogrešaka u podacima o robi ili cijeni.
Prava i obveze iz odgovornosti za materijalne nedostatke robe
Kvaliteta pri preuzimanju
Ako primljena roba ima nedostatke (npr. nema ugovorena ili opravdano očekivana svojstva, nije prikladna za uobičajenu ili dogovorenu namjenu, nije kompletna, svojom količinom, mjerom, težinom ili kakvoćom ne odgovara drugim zakonskim, ugovornim ili čak i predugovornim parametrima), prodavatelj je odgovoran za nedostatke robe.
Kupac može najkasnije u roku od dvije godine od primitka robe od prodavatelja zatražiti besplatno otklanjanje nedostatka ili može tražiti srazmjerno smanjenje cijene; ako to nije suprotno naravi nedostatka (posebno ako se nedostatak ne može ukloniti bez nepotrebnog odgađanja), može se primijeniti zahtjev za isporuku nove robe bez nedostataka ilinovog dijela proizvoda bez nedostataka, ako se radi o nedostatku samo na ovom dijelu proizvoda.
U slučaju nemogućnosti popravka ili zamjene robe, kupac može temeljem raskida/odustanka od ugovora zatražiti povrat kupoprodajne cijene u cijelosti.
Pretpostavlja se da je svaki nedostatak stvari, koji se pokazao u roku od šest mjeseci primitka robe, postojao i u trenutku preuzimanja robe.
Prodavatelj nije dužan udovoljiti zahtjevu kupca ako dokaže da je kupac prije preuzimanja znao za nedostatak na robi ili ga je sam prouzročio.
Ako se radi o rabljenoj robi, prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji odgovaraju stupnju prethodne uporabe ili istrošenosti. Za artikle koji se prodaju po sniženoj cijeni, prodavatelj ne odgovara za nedostatak zbog kojeg je cijena snižena. Umjesto prava na zamjenu, kupac u takvim slučajevima ima pravo na primjereno sniženje cijene.
Zakonska prava iz odgovornosti za nedostatke
Prodavatelj odgovara za nedostatke nastale nakon preuzimanja robe u jamstvenom roku od 24 mjeseca ili tijekom razdoblja korištenja koje je navedeno u reklami, na ambalaži proizvoda ili u priloženim uputama.
Tijekom tog razdoblja, ako se radi o nedostatku koji predstavlja bitnu povredu ugovora (bez obzira radi li se o otklonjivom ili neotklonjivom nedostatku) kupac može prema vlastitom izboru zahtijevati:
- da mu se isporuči novi proizvod bez nedostatka ili da mu se isporuči stvar koja nedostaje;
- da se nedostatak ukloni besplatnim popravkom neispravnog proizvoda;
- primjereno smanjenje kupoprodajne cijene; ili
- povrat kupoprodajne cijene temeljem raskida/odustanka od ugovora.
Bitnom povredom ugovora smatra se povreda ugovora za koju je strana koja je povrijedila ugovor, znala ili je morala znati u trenutku sklapanja ugovora, da druga strana ne bi sklopila ugovor kada bi znala za ovu povredu.
Ako se radi o nedostatku koji predstavlja nebitnu povredu ugovora (bez obzira radi li se o otklonjivom ili neotklonjivom nedostatku), kupac ima pravo na uklanjanje nedostatka ili primjereno sniženje kupoprodajne cijene.
U slučaju ponovne pojave otklonjivog nedostatka nakon popravka (treća reklamacija zbog istog nedostatka ili četvrta reklamacija zbog različitih nedostataka) odnosno ako roba ima više nedostataka (najmanje tri nedostatka u isto vrijeme), kupac ima pravo na sniženje kupoprodajne cijene, zamjenu robe ili na odustanak/raskid ugovora.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke nastale uslijed uobičajenog habanja ili zbog nepridržavanja uputa za uporabu.
Rješavanje reklamacije
Kupac mora podnijeti reklamaciju prodavatelju ili osobi ovlaštenoj za popravke proizvoda bez nepotrebnog odgađanja nakon saznanja za predmetni nedostatak. U slučaju podnošenja reklamacije u pisanom ili elektronskom obliku potrebno je navesti kontaktne podatke, opis nedostatka te traženi način rješavanja reklamacije.
Obrazac za podnošenje reklamacije nalazi se ovdje.
Kupac je dužan obavijestiti prodavatelja koje je pravo izabrao prilikom obavijesti o uočenom nedostatku, odnosno bez nepotrebnog odgađanja nakon slanja obavijesti o nedostatku. Izabrani način rješenja reklamacije može se promijeniti bez suglasnosti prodavatelja samo ako je kupac zahtijevao otklanjanje nedostatka za koji se uspostavi da je neotklonjiv.
Ako kupac na vrijeme ne izabere svoje pravo koje mu pripada po osnovi bitne povrede ugovora, on ima ista prava koja mu pripadaju po osnovi nebitne povrede ugovora.
Kupac je dužan dostaviti dokaz o kupovini robe (idealno fiskalni račun). Rok za rješavanje reklamacije počinje teći od trenutka podnošenja (obavijesti) iste. Kupac robu predaje odnosno dostavlja prodavatelju ili na mjesto predviđeno za popravak, i to istovremeno ili naknadno nakon podnošenja reklamacije. Roba tijekom transporta treba biti zapakirana u odgovarajućoj ambalaži radi zaštite od oštećenja, i mora biti čista i kompletna.
Prodavatelj je dužan odmah, a najkasnije u roku od tri radna dana, odlučiti o načinu rješavanja reklamacije, ili o tome da je za odluku potrebno stručno vještačenje. Informacija o potrebi stručnog vještačenja kupcu će biti priopćena u tom roku. Prodavatelj će reklamaciju i otklanjanje predmetnog nedostatka riješiti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od podnošenja iste, osim ako s kupcem pisanim putem ugovore dulji rok. Nakon isteka tog roka, kupac ima ista prava kao da se radi o bitnom kršenju ugovora.
Ako prodavatelj odbije otkloniti nedostatak stvari, kupac može zahtijevati primjereno sniženje cijene ili raskinuti ugovor.
Jamstveni rok se produžuje za vrijeme od podnošenja reklamacije do rješavanja iste ili do trenutka kada je kupac bio dužan preuzeti predmetnu stvar. Ako se reklamacija rješava zamjenom robe ili njenog dijela, odgovornost prodavatelja je ista kao kod kupovine nove robe ili njenog dijela.
Ako se stanje obrade reklamacije ne može pratiti on-line, prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o rješenju reklamacije prema njegovom zahtjevu e-poštom ili SMS porukom.
U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na naknadu namjenskih troškova.
Zaštita osobnih podataka
Voditelj obrade osobnih podataka prikupljenih u svrhu ispunjenja predmeta ugovora, je prodavatelj.
Identifikacijski i kontaktni podaci voditelja obrade podataka
Društvo: Student-eShop.cz s.r.o.
Adresa sjedišta: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Češka Republika
MBS: 01713396
PBS: CZ01713396
Telefon: +420 777 793 005
E-pošta: info@picasee.hr
Adresa za kontakt: Student-eShop.cz s.r.o., Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Češka Republika
Svrha obrade, opseg osobnih podataka i pravni temelj za obradu obrade
Kupac potvrđuje da će u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora, njegovog naknadnog ispunjenja (obrada narudžbe, osiguranje otpreme i dostave robe) i eventualnog rješavanja prava iz odgovornosti za nedostatke robe (reklamacije), voditelj obrade će obrađivati i čuvati, u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) 2016/679, Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (u daljnjem tekstu GDPR) sljedeće osobne podatke kupca: ime, prezime, adresa, e-pošta i broj telefona.
U smislu čl. 6. st. 1. točka b) GDPR, pravni temelj za obradu osobnih podataka je izvršenje ugovora u kojem je kupac ugovorna strana.
Kategorija primatelja osobnih podataka
Voditelj obrade osobnih podataka se obvezuje da osobne podatke kupca neće ustupiti trećim subjektima osim sljedećih izvršitelja obrade:
- a) ugovornom prijevozniku kojeg je kupac odabrao u obrascu za narudžbu, u svrhu dostave robe, popis prijevoznika dostupan je na https://www.picasee.hr/korisno/informacije-o-dostavi, s time da će biti ustupljeni sljedeći podaci: ime, prezime, adresa, e-pošta, telefonski broj;
- b) operateru portala Heureka.cz u svrhu generiranja i slanja upitnika o zadovoljstvu kupnjom u sklopu programa „Potvrdili kupci“ u koji je web-shop uključen. U ovom slučaju, pravni temelj za obradu podataka, u skladu s čl. 6. st. 1. točka f) GDPR, je legitimni interes voditelja obrade koji se sastoji u utvrđivanju zadovoljstva kupca proizvodima isporučenim od strane voditelja obrade. Slanje upitnika odnosi se na sve kupce koji nisu odbili primanje promidžbenih priopćenja u smislu čl. 7. st. 3. Zakona o određenim uslugama informacijskog društva (br. 480/2004 Zbirke čeških zakona), a obavlja se nakon svake kupnje putem web-shopa. Operater portala Heureka.cz ima pravo koristiti dostavljenu adresu e-pošte isključivo u svrhu generiranja i slanja upitnika o zadovoljstvu kupaca u skladu s Uvjetima programa Potvrdili kupci koji su dostupni ovdje. Kupac se u svakom trenutku može usprotiviti slanju upitnika e-poštom u sklopu programa „Potvrdili kupci“ na način da putem poveznice u e-pošti podnese prigovor na slanje upitnika. Ako kupac podnese prigovor, upitnici mu se više neće slati.
Period čuvanja podataka
Voditelj obrade čuva osobne podatke kupca tijekom perioda potrebnog za ispunjenje ugovora (obrada narudžbe, otprema i dostava robe) i tijekom zakonski propisanog jamstvenog roka (24 mjeseca od primitka robe) ili tijekom ugovorenog jamstvenog roka.
Kupac je obaviješten da je voditelj obrade podataka, u smislu čl. 31. Zakona o računovodstvu (br. 593/1991 Zbirke čeških zakona), dužan čuvati računovodstvene dokumente i računovodstvene isprave (fakture) tijekom perioda od 5 godina počevši od kraja obračunskog razdoblja na koje se odnose (tj. ako robu kupujete tijekom 2018. godine, faktura se mora čuvati do kraja 2023. godine). Također, voditelj obrade podataka ima obvezu koja proizlazi iz čl. 47. Zakona o upravljanju porezima i pristojbama (br. 337/1992 Zbirke čeških zakona), odnosno dužan je čuvati fakture 3 godine od kraja poreznog razdoblja u kojem je nastala porezna obveza vezana uz fakturu (tj. ako robu kupujete tijekom 2018. godine, faktura se mora čuvati u porezne svrhe do kraja 2021. godine). Faktura sadrži sljedeće osobne podatke: ime, prezime i adresu.
Kupac također prima k znanju da je voditelj obrade osobnih podataka dužan, u smislu čl. 35. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (br. 235/2004 Zbirke čeških zakona) čuvati porezne dokumente 10 godina od kraja poreznog razdoblja u kojem je došlo do isporuke dobara i usluga (to znači da ako robu kupite tijekom 2018. godine, faktura se mora čuvati do kraja 2028.godine). Porezni dokument sadrži sljedeće osobne podatke: ime, prezime i adresu.
Prava kupca vezano za osobne podatke
Kupac također prima k znanjuda ima sljedeća prava u smislu čl. 15.-21. GDPR:
- a) pravo na pristup osobnim podacima, koje se sastoji u pravu na potvrdu od voditelja obrade o tome obrađuju li se osobni podaci koji se na njega odnose ili ne, te, ako se obrađuju, pravo na pristup tim osobnim podacima i informacijama definiranim u čl. 15. GDPR;
- b) pravo na ispravak netočnih osobnih podataka koji se na njega odnose, i, uzimajući u obzir svrhe obrade, pravo kupca nadopuniti nepotpune osobne podatke, i to i davanjem dodatne izjave u skladu s čl. 16. GDPR;
- c) pravo na brisanje podataka („pravo na zaborav“) koje se sastoji u tome da je voditelj obrade dužan bez nepotrebnog odgađanja izbrisati osobne podatke koji se odnose na kupca čim više nisu potrebni za potrebe ispunjavanje ugovora, osim ako postoji drugi zakonski razlog za njihovu daljnju obradu;
- d) pravo na ograničenje obrade osobnih podataka u slučajevima definiranim člankom 18. GDPR;
- e) pravo na prenosivost podataka u smislu odredbe čl. 20 GDPR;
- f) pravo na prigovor na obradu osobnih podataka sukladno čl. 21. GDPR.
Voditelj obrade će kupcu na njegov zahtjev dostaviti podatke o poduzetim mjerama u pojedinom slučaju najkasnije u roku od 20 dana od primitka zahtjeva.
U slučaju sumnje ili nedoumica u vezi s obradom osobnih podataka, kupac ima pravo obratiti se Uredu za zaštitu osobnih podataka, koji je nadzorno tijelo u ovom području, i podnijeti mu prigovor.
Prodavatelj će omogućiti kupnju bez registracije, dok će podatke neregistriranih kupaca koristiti isključivo za ispunjenje predmeta ugovora, a ne u marketinške ili poslovne svrhe.
Rješavanje sporova
Za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca nadležni su opći sudovi.
U smislu Zakona o zaštiti potrošača (br. 634/1992 Zbirke čeških zakona), kupac koji je potrošač ima pravo na izvansudsko rješavanje potrošačkog spora koji proizlazi iz kupoprodajnog ugovora ili iz ugovora o pružanju usluga. Subjekt koji je ovlašten za provođenje izvansudskog rješavanja sporova, je Češka trgovačka inspekcija. Dodatne informacije dostupne su na web-mjestu www.coi.cz.
Izvansudsko rješavanje potrošačkog spora pokreće se isključivo po prijedlogu potrošača, i to samo ako se spor ne može riješiti neposredno s prodavateljem. Prijedlog se može podnijeti najkasnije u roku od 1 godine od dana kada je potrošač kod prodavatelja prvi put ostvario svoje pravo koje je predmet spora.
Potrošač ima pravo pokrenuti postupak izvansudskog rješavanja spora online putem ODR platforme dostupne na web-mjestu ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupac također može kontaktirati društvo dTest, o.p.s. za savjet u vezi s pravima potrošača na web-mjestu www.dtest.cz/poradna ili putem telefona 299 149 009.
Nadzor nad ispunjavanjem obveza sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (br. 634/1992 Zbirke čeških zakona) vrši Češka trgovačka inspekcija (www.coi.cz).
Ostale odredbe
U smislu ovih Općih uvjeta poslovanja, kupcem se smatra potrošač odnosno osoba koja, za razliku od prodavatelja, prilikom sklapanja i ispunjavanja ugovora ne djeluje u sklopu svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja svog zanimanja.
U smislu ovih Općih uvjeta poslovanja, prodavateljem se smatra poduzetnik koji, za razliku od kupca, prilikom sklapanja i ispunjavanja ugovora djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja svog zanimanja.
Preuzimanje e-otpada i druge dotrajale električne opreme
Prodavatelj osigurava preuzimanje električne opreme iz kućanstava te odvojeno prikupljanje e-otpada, baterija i akumulatora u skladu s važećim zakonskim propisima. Kupac ima pravo na povrat dotrajale električne opreme prilikom kupnje nove slične električne opreme ili baterija odnosno akumulatora u poslovnim prostorima prodavatelja.
Također, kupac ima pravo vratiti dotrajalu električnu opremu, e-otpad ili baterije odnosno akumulatore na sabirnim mjestima određenim za prikupljanje navedenog otpada u predmetnoj općini.
Prodavatelj također osigurava besplatno preuzimanje električne opreme izravno u kućanstvima, ako kupac naruči robu slične vrste i namjene. Preuzimanje e-otpada odnosi se na dotrajalu električnu opremu i uređaje u količini koja odgovara broju naručenih proizvoda.
Dotrajali električni uređaji, elektronički i električni otpad (e-otpad), baterije i akumulatori ne smiju se odlagati zajedno sa ostalim vrstama mješovitog otpada, već se moraju predati na mjestima koja su za to namijenjena, dakle u centrima za skupljanje otpada ili u mjestima za preuzimanje e-otpada, npr. na gore navedenim mjestima. Navedena oprema i otpad će se dalje koristiti za proizvodnju nove opreme. Opasne i štetne tvari iz ovih uređaja i otpada mogu naštetiti okolišu ili ljudskom zdravlju.
Osmišljavanje dizajna po želji kupca
Za sadržaj koji je postavljen od strane kupca na web-mjestu prodavatelja (npr. grafika učitana od strane kupca u svrhu kreiranja vlastitog dizajna maskice mobilnog telefona) odgovara kupac koji je sadržaj postavio na web-mjesto. Kupac ne smije postavljati sadržaj niti na bilo koji način postupati sa sadržajem čije korištenje predstavlja povredu autorskog prava ili može pridonijeti počinjenju kaznenog djela ili je na bilo koji drugi način u suprotnosti s važećim zakonskim propisima. U slučaju bilo kakve sumnje da sadržaj koji dostavlja kupac ne zadovoljava gore navedene uvjete, prodavatelj ima pravo ne koristiti takav sadržaj, o čemu će obavijestiti kupca bez nepotrebnog odgađanja.
Ostala pitanja koja nisu ovdje navedena, uređena su Građanskim zakonikom (br. 89/2012 Zbirke čeških zakona), Zakonom o zaštiti potrošača (br. 634/1992 Zbirke čeških zakona) i drugim zakonskim propisima, s izmjenama i dopunama.
Ugovor i povezana pitanja uređeni su zakonima Češke Republike.
Isključene su izmjene Općih uvjeta poslovanja u obliku koji nije međusobno ugovoren u pisanom obliku.
Ovi Opći uvjeti poslovanja proizvode pravni učinak od 16.08.2022.
Ove uvjete i odredbe sastavio je dTest, o.p.s. Njihovim preuzimanjem prodavatelj se dobrovoljno uključio u sustav „poboljšanja kvalitete uvjeta poslovanja“ čiji je cilj pojasniti i pojednostaviti uvjete poslovanja, unaprijediti odnos između potrošača i poduzetnika te dati jasnu garanciju uvjeta poslovanja za kupca – potrošača.
Ako imate pitanja vezano za ove odredbe i uvjete ili ako niste zadovoljni postupanjem operatera web-shopa, možete zatražiti savjet i kontaktirati nas putem telefonske linije dTest: 299 149 009, elektronski ubacivanjem upita na web-mjestu www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna ili u pisanom obliku slanjem pisma na adresu: dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Praha 10.
Za preuzimanje
Opći uvjeti poslovanja važe od: 2022-08-16